Digitalna knjižnica

William Holleben: Prispevki za zgodovino družine Holleben

Wappen-Holleben

Družina Holleben v 1883 Benno Holleben je umrl dejanje knjige po dolgem in poglobljena študija o virih, kot “Prispevki za zgodovino gospodov Holleben” zbrati. Zgoraj delo temelji na svoji predhodni.



Prispevki za zgodovino hiše Neufville od priseljevanja družine v Nemčijo

Wappen-Neufville-Mumm

Die “de Neufville” prišel kot begunci prenovi vere v Frankfurt. Družina izvira iz grofiji Artois. Letno 1575 Robert in Sebastian so bili državljani mesta. Dve leti kasneje, Sebastian poročena (1545-1609) z Anna Cochx (Kuhanje) und kam durch seinen Tuchhandel schnell zu großem Vermögen. Er war der Begründer des Frankfurter Zweiges. Sohn Sebastian (1581-1634) erweiterte den Handel um Seide, Juwelen und Metalle und vermehrte das Vermögen beträchtlich.



Pelpliner Äbte Rembowski: Na žalost in blagoslovljen krat 1563-1649

Pelplin-Kloster

Pelplin, nekoč slavni samostan, saj 1824 Rezidenca škofov Culm, se nahaja v majhni dolini, obdani s hribi, z vetrovi, pete, ki se izliva Visle v Mewe. Do leta 1887 Pelplin pripadalo kroga Pr. Stargard, seitdem ist des dem Dirschauer Kreis zugeteilt worden. Ein Abt stand an der Spitze eines Klosters; in seinen Händen lag die oberste Leitung. Er vertrat das Kloster nach aussen und vollzog im Namen desselben alle Verträge und Urkunden. Er führte ein besonderes  [...]



Indeks za pogreb zbirko pridigo o Minden 1580-1740

Johann-Liesegang

Inzwischen muss man wirklich regelmäßig nachschauen was es Neues bei Familysearch in der Rubrik Record Collection gibt. Vor knapp einer Woche wurde dort der Mindener Index to Funeral Sermons 1580-1740 eingestellt. (Kartei zur Leichenpredigtensammlung Minden) Heute habe ich mir die Zeit genommen und mich ausgiebig mit den Einträgen beschäftigt.



Maria Sibylla Merian: Nova knjiga cvet 1675-1680

Merian-Blumenmotiv-1

V uvodnih kreditov 1. Band je napisana kot uvod… Der “Glorwürdigste cesar Maksimiljan” enkrat videl postaviti na pot stare kmečke plemena; Prišel je k njemu in vprašal, kaj se je sadnih rastlin, saj? Kmet je odgovoril sam določi datum drevesa. Der Kaiser lachte und sprach: “Ei Bäuerlein, die Datteln tragen erst in 100 Jahren Früchte; das wirst Du nicht erleben!” Der Bauer aber antwortete: “Ja Gnädiger Herr, ich weiß es wohl; ich tue es aber Gott zu Ehren und den Nachkommen zum  [...]